Ilmselt oled nõus, et erimeelsused ja konfliktid on meie kõigi igapäevaelu osaks. Konfliktolukordasid tekib kõikjal, kus inimesed kokku puutuvad. Seda nii koolis laste, õpetajate kui ka lapsevanemate vahel aga ka perekonnas, naabrite ning töökaaslaste ja klientidega. Oskuslikult vahendatud konfliktid loovad võimaluse usalduslike, stabiisete ja hoidvate suhete tekkimiseks.
Vali endale meelepärane koolitus ning õpi kasutama lihtsaid ent mõjusaid meetodeid, et pakkuda turvalist, toetavat keskkonda ja aidata kaasa enda töö-, klassi-kollektiivi
Taastav õigus on mõtteviis, mis viimastel aastatel on laiemat kõlapinda leidnud. Taastavas asutuses tegeletakse teadlikult suhete loomise, hoidmise ja suhete parandamisega, kui need on konfliktsed või katkenud. Koolitus sisaldab lihtsaid ja jõukohaseid praktikaid ja viise taastava asutuse loomiseks.
Tegemist on kogemuskoolitusega, kus on suur rõhk aktiivsetel ja kaasavatel õppimismeetoditel.
Võimalik on tellida erinevas mahus koolitusi.
Väärtuspakkumine: MTÜ RuaCrew koolitajad on Eesti ainukesed koolitajad, kellel on järjepidev ja mitmekülgne praktilise töökogemus ning kes on saanud ühtlasi ka taastava õiguse koolitaja koolituse.
Näiteid koolitusteemadest:
Taastava õiguse põhimõtted ja väärtused;
Taastav õigus ja konfliktivahendus;
Taastav ring;
Taastav kohtumine raskete ja tundlike juhtumite puhul;
Turvaline klassiruum;
Suhete loomine ja hoidmine kollektiivis;
Kollektiivi/kogukonda naasemise toetamine läbi taastavate praktikate.
As the adoption of virtual care continues to grow, fostering trust and collaboration between healthcare professionals and their patients has become paramount. In this blog post, we explore the vital elements that contribute to building trust and collaboration in virtual care environments.
Transparent communication plays a pivotal role in establishing trust between patients and healthcare professionals. By creating a secure and confidential virtual space for dialogue, patients can feel more at ease discussing their health concerns. Providers must listen attentively, ask clarifying questions, and exhibit empathy, ensuring patients feel heard and valued. This open line of communication is the foundation for a successful patient-practitioner relationship in a virtual setting.
Patients seek healthcare services that address their unique needs, preferences, and expectations. By offering personalized telehealth care, healthcare professionals demonstrate their commitment to understanding and supporting the individual patient.
Tailoring treatment plans to accommodate specific requirements and offering flexible scheduling options empowers patients and fosters a sense of collaboration in their healthcare journey.
For patients, the continuity of care is crucial in maintaining trust and collaboration with their healthcare providers. In a virtual care setting, this means ensuring seamless integration between online consultations and in-person visits if necessary. By keeping accurate, up-to-date records and coordinating care across the patient's healthcare team, providers can guarantee consistent support throughout the treatment process.
By demonstrating their expertise, practitioners reassure patients that they are receiving the highest quality of care.